2011. október 30., vasárnap

Karácsonyi előkészületek

Tudom, hogy még majd' két hónap Karácsonyig, de már nekiálltam karácsonyfadíszeket varrogatni. Hétköznap munka után kevés időm marad bütykölni, sok a megrendelés, de jönnek az ünnepek, így muszáj kihasználom minden időt. Most hétvégére hazajöttem Sümegre. Mivel anyu gépparkját nem akarom (és nem is merem) használni, marad az olyan munka, amihez csak tű és cérna kell. Kivágtam a darabokat, itthon csak össze kell állítanom őket. Kicsit alábecsültem magam (vagy csak túl sok időm volt ebben az egy napban), mert az öt kislovat össze is öltöttem - a konyhában beszélgetés közben, F1 alatt a Tv előtt...

készülő kislovacskák

Előkészítettem még némi melót, de holnap rokonlátogatás, baráti találkozó, tesós csevej, etc...lehet, alkotni már nem is marad időm :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése