2012. március 31., szombat

Nálatok laknak-e állatok?

Az elmúlt napokban készült néhány állatfigura. Először Zsókáéknak a takaró és a fejvédő mellé egy kis meglepetés elefáni. Készítettem hozzá egy egyszerű szabásmintát, és azokat az anyagokat használtam fel, amit a korábban varrt dolgokhoz.


Katibaba a héten ünnepelte a 3...khm, 20. születésnapját, ennek alkalmából megleptük a csajokkal. Kapott egy Rozsda cicát. A mókus szabásmintáját alakítottam át kicsit, de még dolgozom rajta, hogy macskásabb legyen. Valahogy a kutyákkal jobban bírok :-) Fekete polár anyagból készült, kb 25 cm magas.



Megrendelésre készült az alábbi két nyuszi, két kislánynak lesz húsvétra, azért ennyire csajosak. Puha wellsoft anyagból vannak, a tapluktól a fülük hegyéig 45 cm hosszúak. Praktika könyvben található ez a szabásminta, nekem egy régi Nőklapjából van meg, már évek óta tartogatom. Eddig csak Timjoenak készítettem egy ilyet nagyon régen, még varrógépem sem volt, kézzel öltögettem össze, eltartott pár napig.



2 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik minden! Gyönyörűek, nagyon ügyes vagy! Milyen jó lesz majd a te babuskádnak, mennyi szépet fogsz neki készíteni! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! remélem, majd annak is eljön az ideje :-)

      Törlés