2011. február 12., szombat

Esküvői dekoráció

Nem csak a varrásban találom meg a kihívást, természetesen más anyagokkal is szívesen dolgozom. Ha már egyszer rajztanárként végeztem, ugye. Áprilisban lesz kedves barátaim esküvője, ahova nem csak varrnom kell, hanem:
a dekoráció kivitelezésének nagy része az én feladatom, ami egyrészt nagyon izgalmas, hisz szeretek kitalálni, megszervezni, megvalósítani dolgokat (pláne, ha jóbarátok esküvői dekorációjáról van szó), másrészt pedig óriási kihívásnak érzem: mindent kitalálni, beszerezni az anyagokat, megcsinálni, és végül a helyszínen feltenni mindezt. Mi van akkor, ha nem mutat? Ha nem úgy néz ki, ahogy azt elképzeltem, megálmodtam?...stb.

Készítettem egy listát a feladatokról, nehogy valami kimaradjon, mert mostanában hajlamos vagyok elfelejteni dolgokat (ugye, az öregedés jele). Azt meg igazán nem szeretném, ha valami elmaradna (bár csak április közepe, de az idő addig nagyon rövidke |-))

Amit el kell készítenem:
- fényfüggönyhöz egy naaaaagy fehér drapéria színes csíkokkal (egy ronda fotocellás ajtó eltakarására), erre egy kartonra készül felirat a zifjú pár nevével,
- asztali futó, rajta kis virágutánzat dekor az asztali futó anyagából, szalaggal oázisban (ezzel kapcsolatban konzultálnom kell unokanővéremmel, aki virágkötő, biztos ad majd néhány hasznos tanácsot, mit hogyan készítsek el, ja, és javarészt nála szeretném beszerezni az alapanyagokat is),
- a tánctér felett lesz egy lampionsor, ahhoz kell készítenem világos, vajszínű lampionokat. Már csináltam ilyet, nem túl bonyolult. Asztali mécsesek fölé kisebb lampionokat terveztünk (mindebből kb. 30, 40 db-ot kell legyártanom)



- gyűrűpárna - ismét egy izgalmas kihívás: hogyan tudom majd összehangolni a többi dekorációval, bár ez ugye csak a szertartásra kell, de ha már egyszer kitaláltunk egy "arculatot", ahhoz tartjuk magunkat :-)
Az esemény után majd közlök képeket a megvalósult dekorációról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése