2011. február 5., szombat

Meskázom

Nem gondoltam volna, hogy ez a Meska ennyire beindul már az első pár napban. Amint megnyitottam a boltomat befutott egy felkérés: egy kicsi lánynak kell elkészítenem a családi autójuk hű mását plüss anyagból. Az autóról kaptam fényképeket (minden oldalról lefotózva), egyeztettük a színeket, már "csak" egy szabásmintát kell terveznem. Jó kis kihívás, áprilisig kell megvarrnom, akkor lesz a kislány szülinapja.
Bálint kutyám is nagyon kelendő, egyet Viola vett meg, meglepetés ajándék lesz. A mai napon pedig ismét befutott egy kérés, hogy készítsem el Bálintot, más színekkel variálva a fülét és a virágokat. Még szerencse, hogy ma Szombathelyen kaptam zöld polárt, így holnap már tudom is szabni.



Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ennyi embernek tetszik amit csinálok. Remélem, majd a többi, készülő portékám is ennyire sikeres lesz. Van néhány ötlet a tarsolyomban, és testvéreim, barátaim, ismerőseim is sorra adják a jobbnál-jobb tippeket! Köszönet érte mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Van egy csomó játék gyerekeknek, babáknak. Szerintem állj rá és varrj sok ügyes dolgot, mert nagyon jó ötlet, hogy a meskán eladod.

    VálaszTörlés