2011. november 22., kedd

Falvédő 5.

Vasárnap este vettem egy nagy levegőt, és nekiálltam, hogy befejezzem a két falvédőt. Már nem volt sok munkám vele, a felső hosszú oldalára akasztókat varrtam, és a két oldalát kellett levarrnom. Amennyire nem volt hozzá túl sok lendületem, olyan örömmel telt az a pár óra, mire végeztem velük, és nagyon jóleső érzés volt látni készen a munkáimat.

A falvédő majdnem 2 méter hosszú, és 65 cm széles. Anyaga polár, a hátulja erős vászon. A két anyag közé 2 cm vastag vatelint varrtam, így garantáltan véd a hideg faltól, és kellemes, puha tapintású. A figurákat is polárból készítettem, de van némi filc anyag is benne. Nagy részét géppel varrtam, de van pár figura (pl. apró halak, madarak, légbuborékok), amit kézzel öltöttem rá. Igyekeztem figyelni a részletekre.

Kriszta ismét készített róluk pár képet:





Kolléganőm Mikulásra adja fiainak, már nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog nekik tetszeni, és hogy fog mutatni a gyerekszobában. Kértem fotókat, remélem, hamarosan azokat is megoszthatom veletek!

1 megjegyzés: