2012. január 2., hétfő

BÚÉK!

Úgy elteltek az ünnepek, hogy alig vettem észre. Átestem rajta, mint a küszöbön. Karácsony előtt volt hajtás, mivel szerencsére elég sok megrendelésem volt a hintalovas fadíszekre. Pontosan nem számoltam össze mennyit varrtam meg, de közel van a szám a nyolcvanhoz, sőt, még az is lehet, hogy azon felül teljesítettem. Azt sem tudom pontosan, mennyi időmbe kerül egyet megvarrni, de a végén már elég rutinosan ment. :-) Az biztos, idén nagyon korán neki fogok állni, hogy az ünnepek előtti hetekben már kész ménes várja a lelkes vevőket.
Kaptam néhány képet a lovacskákkal díszített karácsonyfákról. Íme:

fadísz Timéknél

szintém Timtől

meskás vásárlóm is küldött képet, sajnos csak nagyon nehezen kivehetőek a díszek, neki többfélét is készítettem, megrendelésre
Update! tegnap kaptam Lacitól és Gabitól. nyerítéstől volt hangos a tavalyi Karácsony :-)

Karácsony előtt elkészült még egy falvédő egy másik kolléganőmnek, arról nem készítettem külön fotót, hasonló a korábbihoz.

És idén mi vár rám? Varrás, varrás és varrás. Az elmúlt év végén sokszor panaszkodtam, hogy ejj, nincs időm varrni. Most lesz, mivel még pár nap, és befejezem az RFÜ-s pályafutásomat. Ezek után csak jobb lehet, és jobb is lesz!

Szóval időm, mint a tenger, az ötleteket gyűjtöm, ja! és van már címkém is, szóval ez is rákerül mostantól mindenre.


Kreativitásban, örömökben és szeretetben gazdag új évet kívánok minden kedves barátomnak, olvasómnak és erre járónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése