2012. június 6., szerda

Fut-robog a kicsi kocsi benne ül a három tacsi

Volt kollégáimnak, Korni és Gábor kisfiának készült a falvédő, aminek megrendelésekor egy kikötés volt csupán: legyen rajta tacsi. A téma nehezen jött, ebben Timcsó nővérem volt segítségemre, aki teljesen véletlenül talált egy képet etsy-n, amit felhasználtam, valamint kicsit tovább is gondoltam. A kutyusokra és a kocsik belsejébe tépőzárat varrtam, így kiszedhetőek de fixek is egyben. Ha Patrik nagyobb lesz, ezekkel külön is tud majd játszani. 


A falvédő kb. 120x85 cm nagy, polár anyagból készült, kis pamutvászon kiegészítéssel. Ezt most nagyobb részt géppel varrtam. A hátuljára egyszerű fehér vászonanyag került.




A tacsik filc anyagból készültek, kb. 20 cm hosszúak, vattával tömtem őket.

Ui.: a képekért köszönet Krisztának és Golyónak :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése